De Anywhere365 Dialogue Cloud is als een van de eerste cloud-contactcenteroplossingen door Microsoft gecertificeerd in het programma Connected Contact Centers voor Microsoft Teams. Anywhere365 is, naar eigen zeggen, het grootste Cloud Contact Center en Dialogue Management-platform voor het Microsoft 365 Ecosysteem.
Het Anywhere365 CPaaS-platform kan krachtige interactie uitbreiden naar de hele onderneming, in plaats van alleen naar het contactcenter. Het wordt rechtstreeks geleverd vanuit Microsoft Azure en gebruikt meerdere Microsoft-services. Dit zorgt voor consistentie, constante verbetering en schaalbaarheid voor klantbetrokkenheid vanaf elk apparaat, kanaal, locatie of tijdzone.
Meer dan een supportsoplossing
Oprichter en CEO Gijs Geurts van Anywhere365 stelt dat de officiële certificering de markt een duidelijk beeld van welke oplossingen de Direct Routing en belmogelijkheden van Microsoft Teams optimaal benutten. “Moderne contactcenters in de cloud zijn veel meer dan een supportsoplossing”, aldus Geurts. “Ze fungeren als een van de belangrijkste communicatiemiddelen voor interactie en ongefilterde feedback over de ervaring van een klant met een merk. Iedereen in de onderneming, zelfs AI-spraakbots en chatbots, is op een gegeven moment het contactcenter. Dit betekent dat bedrijven moeten overschakelen van concepten met agents naar platforms. Het gaat niet om het contactcentrum; het gaat over de dialoog.”
Kwaliteit, compatibiliteit en betrouwbaarheid
Volgens directeur Mike Ammerlaan van Microsoft 365 Ecosystem bij Microsoft is het doel van deze certificering is om de kwaliteit, compatibiliteit en betrouwbaarheid te garanderen. “We zijn verheugd te zien dat Anywhere365 certificeringstests heeft doorlopen en de certificeringsstatus heeft behaald bij ons eerste wereldwijde Connected Contact Center.”
Bron: Anywhere365